Positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis ..
Minu jaoks üks väga mugav veebiportaal on äpp, mille nimetus on Telegram. Esialgu käivitati see iOS-i
jaoks 14. augustil 2013 Venemaal ja praegu asub see Dubais.
Kasutan mitu kohti, kus suhtlen inimestega ning Telegram on parim. Põhjus on selles, kuivõrd kõik on
seal läbi mõeldud: kasutaja saab chattidest erinevad kategooriad, kasutaja saab otsida mingi sümboli või
sõne järgi konkreetse sõnumi, kasutaja saab välja lülitada kõik „notifications“, kasutaja saab muuta disaini endale mugavaks, kasutaja saab saata sõnumi pannes konkreetse aega (nt teha nii, et sõnum läks teisele
inimesele mitte kohe, aga homme kell 8:00), kasutaja saab saata „voice and video“ sõnumit jne. Ma
raudselt midagi unustasin, aga ausalt võin öelda, et Telegram on mu jaoks üks väga positiivne näide
veebist.
Negatiivne näide on aga näiteks eesti.ee. Arvan, et see on nii tähtis koht, kus peab kogu meie info
leiduma, kuid leida on üliraske. Ma tihti vajan seda portaali, ehk tihti kasutan, kuid ikka ei saa mitte
midagi sealt
leida. Ja see pole ainult minu arvamus. Väga ebamugav disain ja ma üldse ei näe loogikat selles veebis.
Tundub, et kui sa paned klikki kusagile, kohe saad infot, kuid see pole nii. Pead mitu klikke panema ilma mingi loogikata.
Kommentaarid
Postita kommentaar