Otse põhisisu juurde

Andmeturveː tehnoloogia, koolitus ja reeglid

 Mis on trollimine? 

Trollimine on määratletud kui ebakõla tekitamine Internetis, alustades tülisid või häirides inimesi, postitades veebikogukonda põletikulisi või teemaväliseid teateid. Põhimõtteliselt on sotsiaalmeedia troll see, kes ütleb tahtlikult midagi vastuolulist, et teistest kasutajatest välja tõusta.

Veebitrollimine on eksisteerinud nii kaua kui Internet on olemas. Selle termini varasemat teadaolevat kasutust võib otsida 1990. aastatest varajastel veebipõhistel teadetetahvlitel

Kuidas aru saada, et tegemist on trollimisega? On paar fakte, mis näitavad trollimise:

1.     Teemavälised märkused

2.     Tõendite tunnistamisest keeldumine

3.     Teadmatus

4.     Piltide või meemide kasutamine

5.     Alandav toon 

 

Kuidas tegeleda trollidega?

Trolli täieliku inoreerimise korral pettuvad nad tõenäoliselt ja lähevad kuskile mujale internetti. Ükskõik kui halvasti nad ka ei käituks, pidage meeles, et need inimesed veedavad lugematuid ebaproduktiivseid tunde inimeste hullutamiseks. Need pole teie päevaaega väärt. Teie võite ka neist teatada saidi modereerimismeeskonnale. Sõltuvalt veebisaidist pole tõenäoline, et midagi juhtuks, kuid peaksite andma oma osa, et heidutada neid aktiivselt sellel platvormil trollimast. Kui teie aruanne on edukas, võidakse troll ajutiselt peatada või nende konto täielikult keelata.

 

 

Kasutatud allikad:

https://www.howtogeek.com/465416/what-is-an-internet-troll-and-how-to-handle-trolls/

https://unlcms.unl.edu/engineering/james-hanson/trolls-and-their-impact-social-media

https://theovercast.ca/trolling-the-trolls-3-st-johns-internet-trolls-share-why-they-do-it/


 

 

 

 

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Uus meedia

  Suhtlusportaalid ja sotsiaalvõrgustikud Täna mõtisklen natukene ühest meedia komponendist, mille nimi on sotsiaalmeedia, ning kuidas see on mõjutanud oma valdkonda. Sotsiaalmeedia on tänapäevadel asendamata asi. Igaüks kasutab kasvõi ühe suhtlemisportaali (tavaliselt muidugi rohkem). Minu arust, sotsiaalvõrgustikud mõjutasid ja mõjutavad kõige pealt inimeste suhtlemist. Esiteks, nad tegid suhtlemise lihtsamaks. Nüüd sa ei pea kartma või kurvastama, et pole sõbraga ammu näinud, sest sul on imeline võimalus kirjutada ja isegi mitte ainult helistada, vaid teha videokõne e. näha seda sõpra. Arvan, et inimesed on natukene julgemad selles mõttes, et nad ei muretse nii palju, kui on vajadus kaugele ära sõita, sest nende sugulased võivad alati nö „meiega taskus“ olla.  Kuid aga arvan, et sotsiaalmeediat kasutades inimesed unustasid kuidas reaalelus suhelda. Me ei oska nii hästi emotsioone näidata, sest meil on erinevad emojid olemas, me ei oska inimestega väga rääkida, sest oleme ha...

Noppeid IT ajaloost

 Tänane jutt on IT plaanidest ning ideest, millest asja ei saanud ... 1.  Charles Babbage ja tema diferentsmasin. Charles Babbage (1791-1871) oli inglse matemaatik, inseneer, filoloof ja leituja, kellele omistatakse esimene autimaatne digitaalne arvuti. Ta alustas diferentsmasinaga tegeleda 1822. aastal. Prototüübie osad, millidest mõned on teadusajaloomuuseumis Oxfordis, aitasid välja arendada esimese automaatse kalkulaatori, mis on jäänud lõpetamata. Kalkulaator pidi koostama 25000 mehaanika osast, kaaluma 13,6 tonni ja olema 2,4 meetri kõrgus. Babbage'i diferentsmasin, 1832 2. Charles Babbage ja tema analüütiline arvutusmasin. Peale diferetsmasinat aastal 1834 hakkas Babbage kavandama keerukamat arvutusmasinat, mille nimi on analüütiline masin. Täisauromaatset arvutusmasinat saab programmeerida kasutades perforeeetitud kaarte ja see on põhiline erinevus kage masina vahel. Kahjuks, "analüütiline arvutusmasin" ei olnud lõpetatud projekt, see oli pigmeo kogum, millega Cha...

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

Positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis .. Minu jaoks üks väga mugav veebiportaal on äpp, mille nimetus on Telegram. Esialgu käivitati see iOS-i  jaoks 14. augustil 2013 Venemaal ja praegu asub see Dubais. Kasutan mitu kohti, kus suhtlen inimestega ning Telegram on parim. Põhjus on selles, kuivõrd kõik on  seal läbi mõeldud: kasutaja saab chattidest erinevad kategooriad, kasutaja saab otsida mingi sümboli või  sõne järgi konkreetse sõnumi, kasutaja saab välja lülitada kõik „notifications“, kasutaja saab muuta disaini endale mugavaks,  kasutaja saab saata sõnumi pannes konkreetse aega (nt teha nii, et sõnum läks teisele  inimesele mitte kohe, aga homme kell 8:00), kasutaja saab saata „voice and video“ sõnumit jne. Ma  raudselt midagi unustasin, aga ausalt võin öelda, et Telegram on mu jaoks üks väga positiivne näide  veebist.   Negatiivne näide on aga näiteks eesti.ee. Arvan, et see on nii tähtis koht, kus peab kogu meie info  le...